ČASTO KLADENÉ OTÁZKY (FAQ)
-
Nemám žiadnu správu o prijatí objednávky, spracovaní, odoslaní
O každom kroku spracovania vašej objednávky vás informujeme e-mailom zaslaným na adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Skontrolujte, prosíme, jej správnosť priamo vo vašom účte. Je možné, že správy od nás uviazli v zložke Nevyžiadaná pošta alebo Spam – skontrolujte ich tiež. Vždy sa na nás môžete obrátiť na našej zákazníckej linke +421 221 201 290 alebo info@babickarstvo.sk, info@familium.sk
-
Kedy dostanem objednaný tovar?
Vašu objednávku sa snažíme vybaviť do 24 hodín po jej prijatí. Objednávky prijaté do 12.00 hod. expedujeme ešte v tento pracovný deň. Po prevzatí zásielky zvoleným prepravcom už nie sme schopní ovplyvniť rýchlosť doručenia. Zásielky sa však obvykle doručujú nasledujúci pracovný deň.
Prosíme o zhovievavosť najmä v predvianočnom období, keď sa tieto lehoty môžu predĺžiť až o 2 dni.
-
Kde sa práve nadchádza moja zásielka?
Priebeh doručovania je možné sledovať on-line na odkaze, ktorý sme Vám zaslali e-mailom. U rôznych typov doručenia Vás odkaz presmeruje na stránky konkrétneho dopravcu. Číslo zásielky/balíka nájdete v e-mailovej správe, ktorú sme Vám zaslali.
-
Nepodarilo sa mi zaplatiť objednávku kartou (on-line)
Ak ste zvolili platbu on-line platobnou kartou a platba sa neuskutočnila, informujte nás o tom čo najskôr. Spoločne situáciu vyriešime formou zmeny platobnej metódy alebo doručením na dobierku.
-
Chcem doplniť tovar do objednávky
V prípade, že sa rozhodnete doplniť nejaký tovar do Vašej objednávky, informujte nás o tom čo najskôr telefonicky alebo e-mailom. Urobíme všetko pre to, aby sme Vaše želanie splnili, ak je to s ohľadom na spracovanie objednávky ešte možné.
-
Výmena tovaru
Ak Vám doručený tovar nevyhovuje napr. veľkosťou, je možné ho vymenit. V takom prípade nás čo najskôr kontaktujte a my vám na vrátenie tovaru zašleme e-mailom presný postup a kód spätnej zásielky pre vrátenie prostredníctvom pobočiek Packety. Nepoužitý tovar v pôvodnom obale starostlivo zabaľte tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri doprave (napr. bublinková fólia, kartón) a odošlite podľa pokynov v e-mailovej správe.
Do balíka priložte list, v ktorom uvediete o akú výmenu máte záujem, prípadne tieto informácie zašlite e-mailom.
-
Problémy s doručovaním
Stáva sa to ojedinele, ale je možné, že dôjde k strate zásielky v priebehu dopravy. V takom prípade, ak o to máte záujem, Vám odošleme novú zásielku a podnikneme ďalšie kroky formou reklamácie u konkrétneho dopravcu.
-
Poškodená zásielka alebo tovar v zásielke
Pri prevzatí tovaru od dopravcu si dodanú zásielku starostlivo skontrolujte. Zásielku, ktorá vykazuje známky poškodenia, nepreberajte, prípadne prevezmite s výhradou (so zápisom do doručovacieho listu).
Ak je tovar poškodený, hoci je obal neporušený, informujte nás o tom čo najskôr telefonicky alebo e-mailom. V ideálnom prípade tovar vyfoťte a fotografie nám pošlite e-mailom. Tieto prípady riešime individuálne po vzájomnej dohode.
-
Chcem zrušiť objednávku
Objednávku je možné zrušit len v obmedzenej dobe po jej prijatí. Informujte nás o Vašom rozhodnutí čo najskôr a my urobíme všetko pre to, aby sme Vašemu želaniu vyhoveli. Prípadne Vám poradíme, ako ďalej postupovať.
-
Odstúpenie od kúpnej zmluvy
V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy v lehote 14-tich dní od nákupu postupujte takto:
- Kontaktuje nás e-mailom alebo telefonicky, aby sme spolu dohodli čo najvýhodnejšiu dopravu tovaru späť k nám (obvykle pobočky Packety)
- Vyplňte a vytlačte si formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy na TOMTO ODKAZE. Údaje, ktoré sú potrebné k vyplneniu, nájdete na faktúre
- Tovar starostlivo zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu v priebehu dopravy. V ideálnom prípade použite pôvodný obal a prípadný voľný priestor vyplňte napr. bublinkovou fóliou alebo novinami.
- Do zásielky priložte podpísané Odstúpenie od kúpnej zmluvy a prípadne kópiu faktúry.
- Tovar odošlite podľa pokynov v e-mailovej správe, ktorú od nás dostanete.
-
Reklamácie
V prípade reklamácie zakúpeného tovaru postupujte nasledovne:
- Vyplňte a vytlačte si formulár Reklamačný list na TOMTO ODKAZE. Údaje, ktoré sú potrebné k vyplneniu, nájdete na faktúre.
- Tovar starostlivo zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu v priebehu dopravy. V ideálnom prípade použite pôvodný obal a prípadný voľný priestor vyplňte napr. bublinkovou fóliou alebo novinami.
- Priložte podpísaný Reklamačný list a prípadne aj kópiu faktúry.
- Tovar pošlite doporučene (NIE na dobierku) na adresu:
Familium s.r.o.
Boleslavská 2211
252 28 Černošice
Česká republika
V prípade oprávnenej reklamácie Vám náklady na dopravu uhradíme na Vami uvedený účet.