Vaše soukromí je pro nás důležité!

Aby sme mohli naše služby stále zlepšovať, používame na stránkach www.familium.sk súbory cookies. Cookies využívame, aby sme zaistili spoľahlivosť a bezpečnosť našich stránok, sledovali ich výkonnosť a sprostredkovávali vám váš nákup a cielenú reklamu. 

Tlačítkom „Súhlasím“ nám umožníte použitie voliteľných cookies. Spravovať svoje preferencie môžete tlačidlom „Upraviť nastavenia“.

Viac informácií nájdete TU. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť v nastavení.

Pokiaľ nesúhlasíte, kliknite TU.

Souhlasím Upravit nastavení
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování webu. Bez těchto cookies by nebylo možné náš web využívat, proto není možné tyto cookies odmítnout.
Analytické cookies slouží k tvorbě statistik, přehledů a optimalizaci webu. Díky tomu můžeme vylepšovat naše stránky a dělat je pro vás příjemnější.
Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi pro úpravu zobrazovaných reklam tak, aby pro vás byly zajímavé.
Přijmout zvolené cookies

Doprava a platba

  • Možnosti platby
    Bankovým prevodom zdarma
    Platobnou kartou zdarma
    Dobierka – Zásielkovňa 0,39 €
    Dobierka – Kurier 0,79 €
  • Možnosti dopravy
    Zásielkovňa 2,39€  
    Kurier -doručenie na adresu cez dopravcu Zásielkovňa
    3,89€

Pri objednávke nad 50 € doprava zadarmo!

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY (FAQ)

 

  • Nemám žiadnu správu o prijatí objednávky, spracovaní, odoslaní

O každom kroku spracovania vašej objednávky vás informujeme e-mailom zaslaným na adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Skontrolujte, prosíme, jej správnosť priamo vo vašom účte. Je možné, že správy od nás uviazli v zložke Nevyžiadaná pošta alebo Spam – skontrolujte ich tiež. Vždy sa na nás môžete obrátiť na našej zákazníckej linke +421 221 201 290 alebo info@babickarstvo.sk, info@familium.sk

.

  • Kedy dostanem objednaný tovar?

Vašu objednávku sa snažíme vybaviť do 24 hodín po jej prijatí. Objednávky prijaté do 12.00 hod. expedujeme ešte v tento pracovný deň. Po prevzatí zásielky zvoleným prepravcom už nie sme schopní ovplyvniť rýchlosť doručenia. Zásielky sa však obvykle doručujú nasledujúci pracovný deň.

Prosíme o zhovievavosť najmä v predvianočnom období, keď sa tieto lehoty môžu predĺžiť až o 2 dni.

 

  • Kde sa práve nadchádza moja zásielka?

Priebeh doručovania je možné sledovať on-line na odkaze, ktorý sme Vám zaslali e-mailom. U rôznych typov doručenia Vás odkaz presmeruje na stránky konkrétneho dopravcu. Číslo zásielky/balíka nájdete v e-mailovej správe, ktorú sme Vám zaslali.

 

  • Nepodarilo sa mi zaplatiť objednávku kartou (on-line)

Ak ste zvolili platbu on-line platobnou kartou a platba sa neuskutočnila, informujte nás o tom čo najskôr. Spoločne situáciu vyriešime formou zmeny platobnej metódy alebo doručením na dobierku.

 

  • Chcem doplniť tovar do objednávky

V prípade, že sa rozhodnete doplniť nejaký tovar do Vašej objednávky, informujte nás o tom čo najskôr telefonicky alebo e-mailom. Urobíme všetko pre to, aby sme Vaše želanie splnili, ak je to s ohľadom na spracovanie objednávky ešte možné.

 

  • Výmena tovaru

Ak Vám doručený tovar nevyhovuje napr. veľkosťou, je možné ho vyměnit. V takom prípade nepoužitý tovar v pôvodnom obale starostlivo zabaľte tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri doprave (napr. Bublinková fólia, kartón) a odošlite ako doporučený balík na adresu:

Mária Halvoníková

Nové Sady 427

951 24 Nové Sady

 

Do balíku priložte list, v ktorom uvediete o akú výmenu máte záujem, prípadne tieto informácie zašlite e-mailom.

 

  • Problémy s doručovaním

Stáva sa to ojedinele, ale je možné, že dôjde k strate zásielky v priebehu dopravy. V takom prípade, ak o to máte záujem, Vám odošleme novú zásielku a podnikneme ďalšie kroky formou reklamácie u konkrétneho dopravcu.

  

  • Poškodená zásielka alebo tovar v zásielke

Pri prevzatí tovaru od dopravcu si dodanú zásielku starostlivo skontrolujte. Zásielku, ktorá vykazujem známky poškodenia, nepreberajte, prípadne prevezmite s výhradou (so zápisom do doručovacieho listu).

Ak je tovar poškodený, hoci je obal neporušený, informujte nás o tom čo najskôr telefonicky alebo e-mailom. V ideálnom prípade tovar vyfoťte a fotografie nám pošlite e-mailom. Tieto prípady riešime individuálne po vzájomnej dohode.

 

  • Chcem zrušiť objednávku

Objednávku je možné zrušit len v obmedzenej dobe po jej prijatí. Informujte nás o Vašom rozhodnutí čo najskôr a my urobíme všetko pre to, aby sme Vašemu želaniu vyhoveli. Prípadne Vám poradíme, ako ďalej postupovať.

  

  • Odstúpenie od zmluvy

V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy v lehote 14-tich dní od nákupu postupujte takto:

  1. Vyplňte a vytlačte si formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy na TOMTO ODKAZE. Údaje, ktoré sú potrebné k vyplneniu, nájdete na faktúre
  2. Tovar starostlivo zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu v priebehu dopravy. V ideálnom prípade použite pôvodný obal a prípadný voľný priestor vyplňte napr. bublinkovou fóliou alebo novinami.
  3. Priložte podpísané Odstúpenie od kúpnej zmluvy a prípadne kópiu faktúry.
  4. Tovar pošlite doporučene (NIE na dobierku) na adresu:

Mária Halvoníková

Nové Sady 427

951 24 Nové Sady

 

  • Reklamácie

V prípade reklamácie zakúpeného tovaru postupujte nasledovne:

  1. Vyplňte a vytlačte si formulár Reklamačný list na TOMTO ODKAZE. Údaje, ktoré sú potrebné k vyplneniu, nájdete na faktúre.
  2. Tovar starostlivo zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu v priebehu dopravy. V ideálnom prípade použite pôvodný obal a prípadný voľný priestor vyplňte napr. bublinkovou fóliou alebo novinami.
  3. Priložte podpísaný Reklamačný list a prípadne aj kópiu faktúry.
  4. Tovar pošlite doporučene (NIE na dobierku) na adresu:

Familium s.r.o.

Boleslavská 2211

252 28  Černošice

Česká republika

V prípade oprávnenej reklamácie Vám náklady na dopravu uhradíme na Vami uvedený účet.